FRI FRAKT
Slut i lager
VHM, Vevparti, Middle inertia, Lightweight, KTM 23-25 125 SX, Husqvarna 23-25 TC 125, GasGas 24-25 MC 125
Denna VHM vevaxel är designad med medelhög tröghet för förbättrad hantering och prestanda, samt en b... Läs mer
-15%
14 701:-
17 295:-
Exkl moms: 11 761:-
Ej i lager i Umeå
Lagerplats:
Köp och hämta ut i fysiska butiken
Beställ via sidan och välj: Upphämtning i butik
När dina varor är redo att hämtas får du ett e-mail
Varor i lager skickas normalt inom 1-2 arbetsdagar om inte ovanstående beräknad tid säger annat.
Vi gör alltid vårt bästa för att du ska få din beställning så snabbt som möjligt!
Är produkten du söker slut i lager? Kontakta oss så kollar vi leveranstid eller alternativ till produkten
Beställningar över 999:- är kvalificerade för fri frakt inom Sverige.
Ställ en fråga om denna produkt
Make | Model | Years |
GASGAS | MC 125 | 2024 - 2025 |
HUSQVARNA | TC 125 | 2023 - 2025 |
KTM | 125 SX | 2023 - 2025 |
Denna VHM vevaxel är designad med medelhög tröghet för förbättrad hantering och prestanda, samt en bättre balansprocent för mindre vibrationer.
Du kommer att märka den höga kvaliteten, då toleransen är inom 0,01 mm och den kan byggas om många gånger utan att förlora styrkan och styvheten.
Dessutom är denna vevaxel monterad med ett speciellt lättviktsbultkit (CRK1502) och måste användas med den massiva vevpinne för att säkerställa bästa balansfaktor för minimala motorvibrationer.
Vevstakens vikt är 19 gram lättare jämfört med OEM-vevstaken och förbättrar gasresponsen.
Genom motorbromsning deformeras standardbultens hål i vevstaken 0,0150,02 mm oval, medan vår VHM-vevstake endast deformeras 0,005 mm (på grund av materialets höga hållfasthet). Dessutom är denna vevstake också superbearbetad, vilket säkerställer en jämn yta. Detta hjälper till att förhindra små sprickor i materialet.
Bättre medel- och toppövervarv
Bättre hantering
Högre hörnhastighet
Lång livslängd och noggrannhet
Mindre vibrationer
Du kommer att märka den höga kvaliteten, då toleransen är inom 0,01 mm och den kan byggas om många gånger utan att förlora styrkan och styvheten.
Dessutom är denna vevaxel monterad med ett speciellt lättviktsbultkit (CRK1502) och måste användas med den massiva vevpinne för att säkerställa bästa balansfaktor för minimala motorvibrationer.
Vevstakens vikt är 19 gram lättare jämfört med OEM-vevstaken och förbättrar gasresponsen.
Genom motorbromsning deformeras standardbultens hål i vevstaken 0,0150,02 mm oval, medan vår VHM-vevstake endast deformeras 0,005 mm (på grund av materialets höga hållfasthet). Dessutom är denna vevstake också superbearbetad, vilket säkerställer en jämn yta. Detta hjälper till att förhindra små sprickor i materialet.
Bättre medel- och toppövervarv
Bättre hantering
Högre hörnhastighet
Lång livslängd och noggrannhet
Mindre vibrationer
När du handlar hos NDMX så handlar du av ett familjeföretag som tävlat i Motocross & Enduro sedan 2003, det gör att vi vet vad som krävs för att lyckas både på och vid sidan av banan.
NDMX startades 2012 med fysisk butik i Umeå, efter bara något år så var även en E-handel igång. E-handeln har blivit känd runt om i Sverige och förser allt från Elitförare till motionärer med reservdelar och utrustning.