VHM, Insats, 10.80cc, -0.10, 1.00, Yamaha 22-24 YZ125, FANTIC 22-24 XX 125
Denna insats har en lägre volym / högre kompressionsförhållande än vår VHM-standardinsats, vilket in... Läs mer
-15%
654:-
769:-
Exkl moms: 523:-
Ej i lager i Umeå | Finns i Webblager
Lagerplats:
Köp och hämta ut i fysiska butiken
Beställ via sidan och välj: Upphämtning i butik
När dina varor är redo att hämtas får du ett e-mail
Varor i lager skickas normalt inom 1-2 arbetsdagar om inte ovanstående beräknad tid säger annat.
Vi gör alltid vårt bästa för att du ska få din beställning så snabbt som möjligt!
Beställningar över 999:- är kvalificerade för fri frakt inom Sverige.
Ställ en fråga om denna produkt
Make | Model | Years |
FANTIC | XX 125 | 2022 - 2025 |
YAMAHA | YZ125 | 2022 - 2025 |
Denna insats har en lägre volym / högre kompressionsförhållande än vår VHM-standardinsats, vilket innebär mer vridmoment i låga och mellanregister.
Detta förbättrar acceleration och ger en ökad vridmomentkänsla när du lämnar kurvor. Tänk dock på att detta kompromissar med toppfarten.
Förbränningskammaren passar perfekt i VHM-toppen och är lätt att byta. De sista siffrorna i artikelnumret är ingraverade på insatsen för identifiering.
Används i kombination med VHM-toppen AA33203.
Använd insatsdiagrammet som en allmän riktlinje för att välja insatsen beroende på bränsle, bana och höjd.
När du använder VHM-cylinderhuvud i kombination med VHM CDI (CD020422), använd då det andra insatsdiagrammet.
För användning, se insatsdiagramtabellen.
Lätt att justera.
Denna insats passar inte i en OEM-topp, endast i en VHM-topp. Det rekommenderas att använda bra bränsle för att motverka detonation.
Detta förbättrar acceleration och ger en ökad vridmomentkänsla när du lämnar kurvor. Tänk dock på att detta kompromissar med toppfarten.
Förbränningskammaren passar perfekt i VHM-toppen och är lätt att byta. De sista siffrorna i artikelnumret är ingraverade på insatsen för identifiering.
Används i kombination med VHM-toppen AA33203.
Använd insatsdiagrammet som en allmän riktlinje för att välja insatsen beroende på bränsle, bana och höjd.
När du använder VHM-cylinderhuvud i kombination med VHM CDI (CD020422), använd då det andra insatsdiagrammet.
För användning, se insatsdiagramtabellen.
Lätt att justera.
Denna insats passar inte i en OEM-topp, endast i en VHM-topp. Det rekommenderas att använda bra bränsle för att motverka detonation.
När du handlar hos NDMX så handlar du av ett familjeföretag som tävlat i Motocross & Enduro sedan 2003, det gör att vi vet vad som krävs för att lyckas både på och vid sidan av banan.
NDMX startades 2012 med fysisk butik i Umeå, efter bara något år så var även en E-handel igång. E-handeln har blivit känd runt om i Sverige och förser allt från Elitförare till motionärer med reservdelar och utrustning.