FRI FRAKT
Slut i lager
Moto-Master, MXC Factory Racing Bromsok, FRAM, Honda 02-18 CRF450R, 01-07 CR250R, 04-18 CRF250R, 01-07 CR125R, Kawasaki 19-23 KX450, 06-18 KX450F, 19-23 KX250, 06-18 KX250F, Suzuki 08-22 RM-Z450, 11-22 RM-Z250
Moto-Master MXC Factory Racing främre bromsok, Ej i lager ca 1-2 veckors lev tid.Moto-Master MXC bil... Läs mer
7 979:-
Exkl moms: 6 383:-
- Lagerstatus: Slut i lager
- Varumärke: Moto-Master
- Modell: KN210106
Finns denna vara i fysiska butiken?
Ej i lager i Umeå
Lagerplats:
Köp och hämta ut i fysiska butiken
Beställ via sidan och välj: Upphämtning i butik
När dina varor är redo att hämtas får du ett e-mail
Varor i lager skickas normalt inom 1-2 arbetsdagar om inte ovanstående beräknad tid säger annat.
Vi gör alltid vårt bästa för att du ska få din beställning så snabbt som möjligt!
Är produkten du söker slut i lager? Kontakta oss så kollar vi leveranstid eller alternativ till produkten
Beställningar över 999:- är kvalificerade för fri frakt inom Sverige.
Ställ en fråga om denna produkt
Make | Model | Years |
HONDA | CR125R | 2001 - 2007 |
HONDA | CR250R | 2001 - 2007 |
HONDA | CRF250R | 2004 - 2018 |
HONDA | CRF450R | 2002 - 2018 |
KAWASAKI | KX250 | 2019 - 2024 |
KAWASAKI | KX250F | 2006 - 2018 |
KAWASAKI | KX450 | 2019 - 2023 |
KAWASAKI | KX450F | 2006 - 2018 |
SUZUKI | RM-Z250 | 2011 - 2024 |
SUZUKI | RM-Z450 | 2008 - 2024 |
Moto-Master MXC Factory Racing främre bromsok, Ej i lager ca 1-2 veckors lev tid.
Moto-Master MXC billet bromsok är en ren Factory Racing produkt och en rejäl prestandauppgradering.
Det sätter ett nytt riktmärke för eftermarknaden inom bromsok till Motocross och Enduro.
Den speciella ultra styva designen ger maximal styvhet och minimal flex.
Ultra Rigid Bridge Design - Eliminerar all flex och ökar stoppkraften.
Smidig och mer förutsägbar - Utmärkt modulering för maximal kontroll gör att du kan åka snabbare.
Inget hjulmotstånd - Speciellt utvecklad högtemperaturbeständig kolv- och tätningskombination optimerar kolvens återdragning.
- Kompakt och styv design för bästa överföring av bromseffekt och optimal känsla och feedback.
- Lättvikt, upp till 20% lättare än ett standardgjutet aluminiumok.
- Högkvalitativ, 1 stycke billet, tillverkad av CNC-bearbetad aluminium i 7075-kvalitet.
- Hållbar, hård förnicklad yta för extra skydd.
- Racetestad, sluten kolv i rostfritt stål förhindrar ansamling av smuts samtidigt som den är extremt värmebeständig.
- Fullt kompatibel, passar OEM-bromsbelägg och OEM-adapter.
- Bromsbelägg och tillbehör ingår.
- Repsatser för bromsoken finns tillgängliga.
Moto-Master MXC billet bromsok är en ren Factory Racing produkt och en rejäl prestandauppgradering.
Det sätter ett nytt riktmärke för eftermarknaden inom bromsok till Motocross och Enduro.
Den speciella ultra styva designen ger maximal styvhet och minimal flex.
Ultra Rigid Bridge Design - Eliminerar all flex och ökar stoppkraften.
Smidig och mer förutsägbar - Utmärkt modulering för maximal kontroll gör att du kan åka snabbare.
Inget hjulmotstånd - Speciellt utvecklad högtemperaturbeständig kolv- och tätningskombination optimerar kolvens återdragning.
- Kompakt och styv design för bästa överföring av bromseffekt och optimal känsla och feedback.
- Lättvikt, upp till 20% lättare än ett standardgjutet aluminiumok.
- Högkvalitativ, 1 stycke billet, tillverkad av CNC-bearbetad aluminium i 7075-kvalitet.
- Hållbar, hård förnicklad yta för extra skydd.
- Racetestad, sluten kolv i rostfritt stål förhindrar ansamling av smuts samtidigt som den är extremt värmebeständig.
- Fullt kompatibel, passar OEM-bromsbelägg och OEM-adapter.
- Bromsbelägg och tillbehör ingår.
- Repsatser för bromsoken finns tillgängliga.
När du handlar hos NDMX så handlar du av ett familjeföretag som tävlat i Motocross & Enduro sedan 2003, det gör att vi vet vad som krävs för att lyckas både på och vid sidan av banan.
NDMX startades 2012 med fysisk butik i Umeå, efter bara något år så var även en E-handel igång. E-handeln har blivit känd runt om i Sverige och förser allt från Elitförare till motionärer med reservdelar och utrustning.