Nyhet
VHM, Insats, 4.60cc, +2.45, 0.60, STD, KTM 24-25 50 SX, Husqvarna 24-25 TC 50, GasGas 24 MC 50, 25 MC 50
Denna insats med en volym på 4,60 cc är VHM-standarden för KTM 50SX och är utvecklad för bästa möjli... Läs mer
-15%
628:-
739:-
Exkl moms: 503:-
Ej i lager i Umeå | Finns i Webblager
Lagerplats:
Köp och hämta ut i fysiska butiken
Beställ via sidan och välj: Upphämtning i butik
När dina varor är redo att hämtas får du ett e-mail
Varor i lager skickas normalt inom 1-2 arbetsdagar om inte ovanstående beräknad tid säger annat.
Vi gör alltid vårt bästa för att du ska få din beställning så snabbt som möjligt!
Beställningar över 999:- är kvalificerade för fri frakt inom Sverige.
Ställ en fråga om denna produkt
Make | Model | Years |
GASGAS | MC 50 | 2024 - 2025 |
HUSQVARNA | TC 50 | 2024 - 2025 |
KTM | 50 SX | 2024 - 2025 |
Denna insats med en volym på 4,60 cc är VHM-standarden för KTM 50SX och är utvecklad för bästa möjliga prestanda.
Förbränningskammaren passar perfekt i VHM-toppen och är lätt att byta ut. De sista siffrorna i artikelnumret är ingraverade på insatsen för identifiering.
Används i kombination med VHM-toppen AA33216.
- Bästa övergripande prestanda
- Snabb att justera
- Bra motståndskraft mot spikning
Denna insats passar inte i en OEM-topp, endast i en VHM-topp.
Förbränningskammaren passar perfekt i VHM-toppen och är lätt att byta ut. De sista siffrorna i artikelnumret är ingraverade på insatsen för identifiering.
Används i kombination med VHM-toppen AA33216.
- Bästa övergripande prestanda
- Snabb att justera
- Bra motståndskraft mot spikning
Denna insats passar inte i en OEM-topp, endast i en VHM-topp.
När du handlar hos NDMX så handlar du av ett familjeföretag som tävlat i Motocross & Enduro sedan 2003, det gör att vi vet vad som krävs för att lyckas både på och vid sidan av banan.
NDMX startades 2012 med fysisk butik i Umeå, efter bara något år så var även en E-handel igång. E-handeln har blivit känd runt om i Sverige och förser allt från Elitförare till motionärer med reservdelar och utrustning.