Meny
Meny

Rekluse RadiusCX 4.0 Yamaha YZ450F 2023-

Rekluse RadiusCX 4.0 Yamaha YZ450F 2023-
Rekluse RadiusCX 4.0 Yamaha YZ450F 2023-
Rekluse RadiusCX 4.0 Yamaha YZ450F 2023-
FRI FRAKT Exempelbild
Rekluse RadiusCX 4.0 Yamaha YZ450F 2023-
Rekluse RadiusCX 4.0 Yamaha YZ450F 2023-
Rekluse RadiusCX 4.0 Yamaha YZ450F 2023-
Rekluse RadiusCX 4.0 Yamaha YZ450F 2023-
Rekluse har återigen omdefinierat spelet för off-road kopplingar med några speländrande förbättringa... Läs mer
-15%
18 356:-
21 595:-
Exkl moms: 14 685:-
  • Lagerstatus: I lager
  • Kan Skickas inom 1-2 arbetsdagar

  • Varumärke: Rekluse
  • Modell: ERRMS8907176

Finns denna vara i fysiska butiken?

Ej i lager i Umeå | Finns i Webblager

Lagerplats:

Köp och hämta ut i fysiska butiken
Beställ via sidan och välj: Upphämtning i butik

När dina varor är redo att hämtas får du ett e-mail

Varor i lager skickas normalt inom 1-2 arbetsdagar om inte ovanstående beräknad tid säger annat. Vi gör alltid vårt bästa för att du ska få din beställning så snabbt som möjligt!

Beställningar över 999:- är kvalificerade för fri frakt inom Sverige.
Make Model Years
YAMAHA WR450F 2024 - 2024
YAMAHA YZ450F 2023 - 2024
Rekluse har återigen omdefinierat spelet för off-road kopplingar med några speländrande förbättringar till sitt 3.0 EXP automatiska kopplingssystem. Denna kit tar all fantastiskhet från den föregående generationen Radius CX och lägger till nästa generations 4.0 EXP automatiska koppling för förbättrad vridmoment, jämnhet och livslängd. Genom att använda samma friktionsmönster som TorqDrive kopplingsplattor, matchar EXP 4.0 oljeflödesegenskaperna hos de drivplattor som ligger under, vilket förbättrar kylningen och möjliggör en konsekvent drift.

Kärnkomponenten i Rekluse berömda automatiska koppling är kilarna, som rör sig utåt under centrifugallast och engagerar kopplingspaketet - 4.0-designen inkluderar lagertyp rullstift som rullar när kilarna rör sig utåt, vilket ger ett jämnare ingripande och mindre friktion - vilket betyder mindre värme, och bättre total kopplingsprestanda.

Om du ännu inte har kört med en Rekluse, förbered dig på en värld utan stopp, jämnare kraftleverans och en extrem nivå av självförtroende.

  • EXP 4.0 auto clutch
  • Prevents engine stalls
  • Improved friction material over EXP 3.0 with TorqDrive design
  • Smoother engagement via rolling expansion wedges
  • Increased power transfer over OEM manual clutch
  • Includes TorqDrive clutch pack technology
  • Fully tunable to suit rider and/or terrain
  • Proprietary billet components offer superior durability
  • TorqDrive clutch pack provides longer clutch life with less adjustment over time
  • Cooler operating temperatures and incredibly efficient clutching provide extended clutch life
  • Optimized pressure plate design provides excellent lever feel with consistent control and behavior
  • Standard clutch function remains with full auto override
  • Made in the USA

Skriv en recension

OBS: HTML översätts inte!
Betyg:
Dålig Utmärkt
Captcha

När du handlar hos NDMX så handlar du av ett familjeföretag som tävlat i Motocross & Enduro sedan 2003, det gör att vi vet vad som krävs för att lyckas både på och vid sidan av banan.

NDMX startades 2012 med fysisk butik i Umeå, efter bara något år så var även en E-handel igång. E-handeln har blivit känd runt om i Sverige och förser allt från Elitförare till motionärer med reservdelar och utrustning.

Säker E-handel
Denna sida är SSL-krypterad
Säkra Betalningar
Hos oss betalar du tryggt och säkert med SVEA.
Fri Frakt
inom Sverige när du handlar för över 1000:-