FRI FRAKT
KTM kamkedjesträck m. spärr, SXF250 05-12, SXF/EXC +400 07/08-11/12
> Manual hittar ni här ... Läs mer
-15%
1 526:-
1 795:-
Exkl moms: 1 221:-
- Lagerstatus: I lager
- Varumärke: Dirt Tricks
- Modell: ERIMTCT-KTM
Kan Skickas inom 1-2 arbetsdagar
Finns denna vara i fysiska butiken?
Ej i lager i Umeå | Finns i Webblager
Lagerplats:
Köp och hämta ut i fysiska butiken
Beställ via sidan och välj: Upphämtning i butik
När dina varor är redo att hämtas får du ett e-mail
Varor i lager skickas normalt inom 1-2 arbetsdagar om inte ovanstående beräknad tid säger annat.
Vi gör alltid vårt bästa för att du ska få din beställning så snabbt som möjligt!
Beställningar över 999:- är kvalificerade för fri frakt inom Sverige.
Ställ en fråga om denna produkt
Make | Model | Years |
HUSABERG | FE390 | 2010 - 2011 |
HUSABERG | FE450 | 2009 - 2012 |
HUSABERG | FE570 | 2009 - 2012 |
KTM | 250 EXC-F | 2007 - 2013 |
KTM | 250 SX-F | 2005 - 2012 |
KTM | 400 EXC | 2008 - 2011 |
KTM | 450 EXC-F | 2008 - 2011 |
KTM | 450 SX-F | 2007 - 2011 |
KTM | 530 EXC | 2008 - 2011 |
> Manual hittar ni här <
The Dirt Tricks KTM Timing Chain Tensioner resolves issues with a slack timing chain on the new 4-stroke motors. The 2008 and newer four-stroke KTMs (and some earlier SX models) use a timing chain tensioning device intended to develop its force using the engine oil pressure hydraulically. The OEM components have serious flaws, which can leave the timing chain in a slack condition. This can have disastrous consequences. The Founder of Dirt Tricks developed the KTM Timing Chain Tensioner as a simple, effective, and fail-safe replacement for the OEM tensioner. It correctly captures the oil pressure and uses a positive mechanical ratcheting system to prevent it from collapsing. If you have a ticking" noise at idle, on your newer 4-stroke, you need this part. Our tensioner will work on all newer 4-strokes in 250, 400, 450, 505, 530 models using the RC4, XC4, or RF4 motor (not for the RFS motors)."
The Dirt Tricks KTM Timing Chain Tensioner resolves issues with a slack timing chain on the new 4-stroke motors. The 2008 and newer four-stroke KTMs (and some earlier SX models) use a timing chain tensioning device intended to develop its force using the engine oil pressure hydraulically. The OEM components have serious flaws, which can leave the timing chain in a slack condition. This can have disastrous consequences. The Founder of Dirt Tricks developed the KTM Timing Chain Tensioner as a simple, effective, and fail-safe replacement for the OEM tensioner. It correctly captures the oil pressure and uses a positive mechanical ratcheting system to prevent it from collapsing. If you have a ticking" noise at idle, on your newer 4-stroke, you need this part. Our tensioner will work on all newer 4-strokes in 250, 400, 450, 505, 530 models using the RC4, XC4, or RF4 motor (not for the RFS motors)."
När du handlar hos NDMX så handlar du av ett familjeföretag som tävlat i Motocross & Enduro sedan 2003, det gör att vi vet vad som krävs för att lyckas både på och vid sidan av banan.
NDMX startades 2012 med fysisk butik i Umeå, efter bara något år så var även en E-handel igång. E-handeln har blivit känd runt om i Sverige och förser allt från Elitförare till motionärer med reservdelar och utrustning.