Moto-Master, Bromsbelägg Sinterpro Racing GP, BAK, Kawasaki 07-16 KLX450, 19-23 KX450, 06-18 KX450F, 19-23 KX250, 04-18 KX250F, Yamaha 03-20 WR450F, 03-19 YZ450F, 21-23 YZ450F, 03-07 WR250, 17-19 WR250, 03-21 WR250F, 08-20 WR250R, 03-23 YZ250/YZ250F, 03-0
High-end MX racing belägg för professionell användning, den speciella sintermixen kombinerar maximal... Läs mer
379:-
Exkl moms: 303:-
- Lagerstatus: I lager
- Varumärke: Moto-Master
- Modell: KNP945-12
Kan Skickas inom 1-2 arbetsdagar
Finns denna vara i fysiska butiken?
Ej i lager i Umeå | Finns i Webblager
Lagerplats:
Köp och hämta ut i fysiska butiken
Beställ via sidan och välj: Upphämtning i butik
När dina varor är redo att hämtas får du ett e-mail
Varor i lager skickas normalt inom 1-2 arbetsdagar om inte ovanstående beräknad tid säger annat.
Vi gör alltid vårt bästa för att du ska få din beställning så snabbt som möjligt!
Beställningar över 999:- är kvalificerade för fri frakt inom Sverige.
Ställ en fråga om denna produkt
Make | Model | Years |
BETA | RR 125 2T | 2020 - 2024 |
BETA | RR 200 2S | 2023 - 2024 |
BETA | RR 200 2T | 2020 - 2022 |
BETA | RR 250 2S | 2023 - 2024 |
BETA | RR 250 2T | 2020 - 2022 |
BETA | RR 250 4T | 2006 - 2007 |
BETA | RR 300 2S | 2023 - 2024 |
BETA | RR 300 2T | 2020 - 2022 |
BETA | RR 350 4S | 2023 - 2024 |
BETA | RR 350 4T | 2020 - 2024 |
BETA | RR 390 4S | 2023 - 2024 |
BETA | RR 390 4T | 2020 - 2024 |
BETA | RR 400 4T | 2006 - 2010 |
BETA | RR 430 4S | 2023 - 2024 |
BETA | RR 430 4T | 2020 - 2024 |
BETA | RR 450 4T | 2006 - 2010 |
BETA | RR 480 4S | 2023 - 2024 |
BETA | RR 480 4T | 2020 - 2024 |
BETA | RR 525 4T | 2006 - 2009 |
BETA | RX 300 2T | 2024 - 2024 |
BETA | XTRAINER 300 2T | 2020 - 2022 |
FANTIC | XE 125 | 2021 - 2023 |
FANTIC | XEF 450 | 2022 - 2023 |
FANTIC | XX 125 | 2021 - 2023 |
FANTIC | XX 250 | 2022 - 2023 |
FANTIC | XXF 250 | 2022 - 2023 |
FANTIC | XXF 450 | 2022 - 2023 |
GASGAS | EC 125 | 2010 - 2010 |
KAWASAKI | KLX450 | 2007 - 2016 |
KAWASAKI | KX250 | 2019 - 2024 |
KAWASAKI | KX250F | 2004 - 2018 |
KAWASAKI | KX450 | 2019 - 2023 |
KAWASAKI | KX450F | 2006 - 2018 |
SUZUKI | RM-Z250 | 2004 - 2024 |
SUZUKI | RM-Z450 | 2005 - 2024 |
SUZUKI | RMX450Z | 2010 - 2016 |
TM | EN 125 | 2004 - 2020 |
TM | EN 125Fi | 2021 - 2024 |
TM | EN 144 | 2008 - 2020 |
TM | EN 144Fi | 2021 - 2024 |
TM | EN 250 | 2004 - 2020 |
TM | EN 250ES | 2021 - 2021 |
TM | EN 250F | 2004 - 2019 |
TM | EN 250FI | 2020 - 2020 |
TM | EN 250Fi ES | 2021 - 2021 |
TM | EN 250Fi ES 2S | 2022 - 2024 |
TM | EN 250Fi ES 4S | 2022 - 2024 |
TM | EN 300 | 2004 - 2020 |
TM | EN 300FI | 2020 - 2020 |
TM | EN 300Fi 4T | 2021 - 2021 |
TM | EN 300Fi ES 2S | 2022 - 2024 |
TM | EN 300Fi ES 2T | 2021 - 2021 |
TM | EN 300Fi ES 4S | 2022 - 2024 |
TM | EN 450F | 2004 - 2019 |
TM | EN 450FI | 2020 - 2020 |
TM | EN 450Fi | 2021 - 2024 |
TM | EN 530F | 2004 - 2019 |
TM | EN 530FI | 2020 - 2020 |
TM | MX 125 | 2003 - 2024 |
TM | MX 144 | 2008 - 2024 |
TM | MX 250 | 2003 - 2020 |
TM | MX 250 ES 2S | 2022 - 2024 |
TM | MX 250ES | 2021 - 2021 |
TM | MX 250F | 2003 - 2019 |
TM | MX 250FI | 2020 - 2020 |
TM | MX 250Fi ES | 2021 - 2021 |
TM | MX 250Fi ES 4S | 2022 - 2024 |
TM | MX 300 | 2005 - 2020 |
TM | MX 300 ES 2S | 2022 - 2024 |
TM | MX 300FI | 2020 - 2020 |
TM | MX 450F | 2004 - 2019 |
TM | MX 450FI | 2020 - 2020 |
TM | MX 450Fi ES | 2021 - 2024 |
TM | MX 530F | 2005 - 2019 |
TM | MX 530FI | 2020 - 2020 |
TM | MX 530Fi | 2022 - 2024 |
TM | SMR 125 | 2009 - 2009 |
YAMAHA | WR125 | 2003 - 2007 |
YAMAHA | WR250 | 2003 - 2019 |
YAMAHA | WR250F | 2003 - 2024 |
YAMAHA | WR250R | 2008 - 2020 |
YAMAHA | WR450F | 2003 - 2020 |
YAMAHA | YZ125 | 2003 - 2024 |
YAMAHA | YZ250 | 2003 - 2024 |
YAMAHA | YZ250F | 2003 - 2024 |
YAMAHA | YZ450F | 2003 - 2024 |
High-end MX racing belägg för professionell användning, den speciella sintermixen kombinerar maximal stoppkraft med hög temperaturbeständighet för att eliminera eventuell brakefade.
Dess höga initiala bett och linjära känsla tillåter aggressiv och kontrollerad bromskraft.
Utrustad med NRS-teknik som ger en konstant tryckpunkt under hela bromsbeläggets livscykel.
Dess höga initiala bett och linjära känsla tillåter aggressiv och kontrollerad bromskraft.
Utrustad med NRS-teknik som ger en konstant tryckpunkt under hela bromsbeläggets livscykel.
När du handlar hos NDMX så handlar du av ett familjeföretag som tävlat i Motocross & Enduro sedan 2003, det gör att vi vet vad som krävs för att lyckas både på och vid sidan av banan.
NDMX startades 2012 med fysisk butik i Umeå, efter bara något år så var även en E-handel igång. E-handeln har blivit känd runt om i Sverige och förser allt från Elitförare till motionärer med reservdelar och utrustning.